welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, januari 15, 2008

Ut is toch wat!

AD rotterdam, dinsdag 15 januari 2008

ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili is in opspraak geraakt door een scheldmail aan een Nederlandse man.

De e-mail is gericht aan een man die Ismaili per mail attendeerde op uitspraken van de omstreden moslimsorganisatie Hizb ut-Tahrir. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als "‘val dood’, ‘bekeer je tot de islam’ en ‘jullie zijn hier de allochtonen!!!’."

Dit naar aanleiding van een Email gestuurd naar een groot aantal politici, door de heer Jos Parbleu aangaande uitspraken van Okay Pala van Hizb ut-Tahrir, uitspraken waar hij zich zorgen over maakt.

Beste Okay Pala als je de democratie verwerpt waarom maak je er dan gebruik van?
Als je het niet eens bent met de vrijheid van meningsuiting, waarom uit je dan zelf je mening?
Lijkt het je niet beter om te assimileren en als je dat niet kan ga dan terug naar het land vanwaar je gekomen bent en neem gelijk die Rotterdamse politica Bouchra Ismaili (ook PVDA) met je mee.
Hartelijke groeten opa Jan

Als u niet weet waar "Hizb ut-Tahrir" voor staat klik dan op deze link "HUT"

1 opmerking:

Anoniem zei

Als ik dit allemaal zo leest, krijg ik een onbehagelijk gevoel van binnen!
Word ik boos, en krijgt neigingen om het recht in eigen hand te gaan nemen?
Nederlanders het idee, het speklapje of balletje gehakt halfom te moeten missen?
Dat het over een afzienbare tijd niet meer is te verkrijgen bij UW slager?
Alleen al bij het idee mijn balletje gehakt halfom te moeten missen zet mij aan tot grote daden!