welkom

Welkom bij opa Jan

woensdag, december 19, 2007

Over m'n nek

ga ik van dit soort figuren.

"Uitgehuwelijkt op haar elfde." Wo-Dag


"Wat voel je vandaag?", vroeg de fotografe aan het meisje Ghulam op de dag van haar verloving. "Niks', antwoordde het meisje verward. "Ik ken deze man niet, wat zou ik moeten voelen dan?"

Echt om onpasselijk van te worden, zij 11 jaar en hij "stinkt naar de kist."

Is dit het voorbeeld hetgeen de profeet heeft nagelaten?

Hij is te goor en te vies om aan te pakken, zo iemand moet ter plekke gecastreerd worden en daarna gebaad worden in salpeterzuur, althans dat is de mening van opa.


De foto werd gisteren in Berlijn gekozen tot Unicef-foto van het jaar.

"Ook Afghanistan"

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit is een misselijk makende foto!
Dat onze regering deze landen en geloof helpen, en onze soldaten voor deze pedofielen moeten sterven?
Je zou haast gaan denken dat onze regering vol zit met deze Pedo mannetjes?
Stop met deze landen en geloof te helpen!
Ik schaam mij dat wij een Christelijke regering hebben!
Alleen geld is belangrijk Bah-Bah.
Simon.