welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, februari 26, 2010

Misselijk makend

Het stelletje ongeregeld dat onder JP een zootje van dit land heeft gemaakt staat alweer te trappelen om aan een nieuw kabinet deel te nemen. Zelf reflectie is iets waar zij nog nooit van gehoord hebben.
Om te beginnen met Donner, al talloze malen af geserveerd als volledig onbekwaam, zegt nu;"Ik ben bereid weer minister te worden."
Wouter Bos zegt;" Ik kom niet voor 9 juni terug in de kamer."
Guusje Nadorst wil ook zo graag terug als minister want,"de tweede kamer is niet mijn ding."
Verder staat het gehele circus weer klaar om terug te keren in of de tweede kamer maar liever nog in het kabinet.

Lieve lieve a.s. kiezer, straf dit stelletje ongeregeld nu eens af, heb eens lak aan hetgeen de pastoor, de dominee of uw grootvader zei, stem nu eens voor een ander Nederland en daarbij bedoel ik niet het Nederland van Geert Wilders, want dan mag ik straks ook niet meer met mijn beroemde hoedje door Vlaardingen tuffen!

Link naar het artikel.

Link naar Wouter, uitgemaakte zaak

1 opmerking:

Simon. zei

Opa Jan.
Wees maar niet ongerust aan mij zal het niet liggen!
Het zou een gemis voor aanzicht van Vlaardingen zijn (LOL)
Je weet net zo goed als ik het is erg moeilijk om slaapkoppen wakker te krijgen.
Behalve als zij in hun rug geprikt worden dan krijg een ieder de schuld en zelf weten zij van niks!
En dat klopt ook want zij hebben hun gehele leven met een slaapmutsje op rond gelopen.