welkom

Welkom bij opa Jan

maandag, februari 22, 2010

Alweer PVDA

PVDA, iedereen doet mee, dat klinkt heel mooi, in ieder geval zo staat het op de site van de PVDA
Dan lees je , meld je aan op onze Hyve, leuk toch dan ga je naar die Hyve toe en wat lees je dan,over openheid en transparantie gesproken:

Deze pagina is alleen beschikbaar voor leden van de hyve PvdA. Gilles is de beheerder van deze hyve, klik hier om toestemming te vragen om lid te worden.

Wie is Gilles dan wel vraag ik me af, ik moet Gilles toch niet nodig hebben om te zien wat er op een Hyve van de PVDA staat.
Met andere woorden precies zoals het in mijn vorige column staat, ook op Hyve is de PVDA al een kliek.
Zelfs Gilles is een gesloten boek want op zijn Hyve kan je ook niets zien zonder hem als vriend te hebben.

Godverdomme, we leven in 2010 ouwe fossielen, tijd om wakker te worden. Laat zien en lezen waar je voor staat!

Link naar de PVDA Hyve
Link naar de Hyve van Gilles

1 opmerking:

Maarten Hoelscher zei

Geachte heer De Wit,

Las uw bericht op de website van de PvdA en ik ben het geheel met u eens: iedereen moet de berichten op de PvdA Hyvespagina kunnen lezen. Ook ik heb een Hyves pagina maar daarop zijn alle blogs voor iedereen te lezen. Dat is open en transparant en zo hoort het.

Met vriendelijke groet,

Maarten Hoelscher
lijsttrekker PvdA Huizen