welkom

Welkom bij opa Jan

donderdag, februari 25, 2010

Kijk

"niet voor het één of ander."

Verkiezings retoriek is losgebroken, het land staat voor enorme problemen die opgelost moeten worden.
Er moet meer en meer bezuinigd worden en waar maakt de PVV bij monde van de heer Geert Wilders druk om?

Ja Ja, als het aan hem ligt worden de hoofddoekjes verboden bij verenigingen en instellingen die subsidie ontvangen.
Nog even dan mag je ook geen pet meer dragen, er zijn toch wel belangrijker items in de verkiezing tijd?

Link naar het artikel.

1 opmerking:

Simon. zei

Ik vind het wel zinnig !
Het is allemaal wel of allemaal niet dat de vrouwen een hoofdoekje dragen.
Ik vind het vervelend als ik aan de balie komt en bij gelijk het idee komt dit is een MOSLIM.Niks mis mee maar dat gebeurd niet bij andere medewerkers. Dit kan ik niet bij andere medewerksters zien of ik moet eerst haar bloesje losmaken of stieken tussen haar decolleté kijken! Of er een kruisje hangt?