welkom

Welkom bij opa Jan

maandag, juli 28, 2008

Uruzgan

Ja hoor daar gaan we weer, weet u nog uiterlijk 2008 trekken we ons terug uit Uruzgan, werd het met een vroom sausje, kan niet anders met een Balkenende, Rouvoet en Eimertje van Middelkoop.
Maar wat zit opa nu weer te lezen?
Ja hoor we plakken er nog een jaartje of zo aan vast. Lees en huiver:

"Uruzgan: missie verlengd tot 2010"
Yep hier staat tot 2010 Opa heeft uiteraard door de oorlogsjaren weinig onderricht genoten maar er staat duidelijk dat de laatste militair met Kerstmis 2010 weer thuis is, levend of tussen 6 plankjes dat maakt niet uit.
Waar het mij om gaat is; Kerstmis 2010 is bijna 2011 of ben ik nu gek?
Nederland wordt de komende twee jaar door 200 militairen uit Frankrijk, Slowakije, Hongarije en Tsjechiƫ ondersteund.
Zo worden wij Nederlanders regelmatig in de maling genomen door onze leiders en maar vol houden dat wij het voorrecht hebben in een "democratie" te leven.
"An me hoela" zou wijlen mijn moeder zeggen. wat dit gezegde betekent. laat ik aan de vrije gedachte van de lezer over.
Link naar het artikel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoezo vrijheid!

Begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat het juk van Amerika zwaarder begint te wegen dan dat uit de tweede wereld oorlog!
Toen hadden wij land verraders welke de naam NSB,ers heten.
Nu zou ik wel eens weten hoe die lui in de tweede kamer en ACHTERBAN!
Wat voor een naam deze landverraders moeten geven!
Al onze zekerheden wordt omzeep geholpen onder het mom van dat is goed voor Nederland.
Mijn visie; dat het goed voor Amerika is en dat wij straks de muizenhuig mogen steken.
Alles wordt gedaan in het belang van Amerika: Nederland wordt uitgezogen net als een Holding en wordt straks failliet verklaard.
Zijn wij straks in ze geheel overgeleverd aan Amerika .Al onze landbouw producten zie je langzaam verdwijnen. Het is al zover dat Amerika de broekriem van Nederland gaat aanhalen Daarna zijn wij een Staatje van Amerika in Europa geworden.

‘LANGLEVE BALKE-ELLENDE”