welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, juli 26, 2008

Radio 100% NL




Ja, dat is echt wel een leuk station, goed ze draaien vaak dezelfde platen maar er is gelukkig niemand die er dom tussendoor zit te praten, dat is ook de reden dat opa nooit meer naar de rampenzender Radio Rijnmond luistert, dat is inderdaad een ramp steeds maar weer het oeverloze gezwets aan te moeten horen van zogenaamde presentatoren/trices.
Zit nu al een paar weken naar 100%nl te luisteren, krijg je elk uur een irritante jingle te horen van Daphne Deckers, u weet wel dat omhooggevallen huppelkutje die nog steeds denkt dat zij het zwarte garen heeft uitgevonden.
Zij begint haar begroeting met "Hi" dan gaat ze over naar "jij" en tot slot heeft ze het over "mijn" radioprogramma en of wij daar ideetjes voor hebben. Het idee dat mij spontaan te binnen schiet is dat Mevrouw huppelkutje Deckers bij het presenteren van een programma het beste haar mond dicht kan houden.
Opa wil muziek en niet de mening van Daphne over het krijgen van kinderen, het hebben van sex of iets dergelijks, om zwanger te worden moet ze bij Richard zijn en dat gaat automatisch als ze voldoende sex hebben.Vandaar dat opa haar een berichtje heeft gestuurd, voor mijn part drukt ze na enig tandengeknars op de "delete" knop, maakt niet uit, want het mailtje staat gewoon op dit blog.

Het lijkt me leuk als U,Mevrouw Deckers begint de luisteraar met U aan te spreken en niet met "JÏJ", het lijkt me ook verstandig dat U niet zo de nadruk legt op "MIJN" programma. Het is tegenwoordig mode om te praten over "mijn" of "ik" zoals de heren en dames politici dit doen. U weet donders goeed net als onze bewindslieden dat het niet "mijn programma"is en het geld dat Koenders aan oorlogzuchtige naties geeft geeft niet zijn geld, maar ons geld is.
U weet wel normen en waarden.
Opa heeft niet met U in de klas gezeten toch?
U moet gewoon muziek presenteren en meer niet.
Anders gaat 100%.nl ook weer naar de gallemiezen want niemand zit op meningen van presentatoren te wachten mevrouw Deckers.
Met de meeste hoogachting, Jan de Wit

1 opmerking:

Anoniem zei

Opa Jan.

Wat een heerlijk verhelderend stukje wat je geschreven heeft over dat stomme gezwets op de radio.
Ik ben het er helemaal mee eens ik word er zelf ook doodziek van en wat tot resultaat gehad heb dat ik nu nog maar zelden naar de radio luistert!
Het is hetzelfde gebeurd met TV kijken. Kijken doe ik weinig tegenwoordig.
Wij zoeken het programma op en laten die opnemen op de UPC box.
Daarna spelen wij het programma af en kunnen zo de reclames snel doorspoelen zodat wij er niet om het kwartier tien minuten of langer naar die reclames hoeven te kijken.
Wat een ziek zooitje is dat tegenwoordig bij die TV zenders en moeten wij daar nog voor betalen ook?
Afschaffen: “Luister en kijk gelden:”
Die presentatoren hoeven van mij niet zonodig in die grote miljoenen kostende Villa, s te wonen het is gewoon werk!
Waarbij alles voorgekauwd wordt.