welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, juli 04, 2008

Mag ik ff?

Weledelgestrenge heer, Mr. J.A. *********,

Waarschijnlijk denkt U dit lezende, waar bemoeit deze oude man zich mee. Maar als Nederlands burger mag ik mijn mening nog steeds vrij uiten.
Enige dingen moeten mij van het hart betreffende de echtscheidings procedure van onze dochter *.*.** ***.
Gedurende het eerste gesprek dat U met haar voerde, stelde U dat de Sociale dienst geen optie was. Wat mij toen al vreemd over kwam. Het blijkt zelfs dat als haar EX zo vriendelijk zijn om mee te werken zij nu al een uitkering zou ontvangen, bovendien is gebleken dat zelfs de kosten door haar gemaakt en aan U overgemaakt ook voor een gedeeltelijke vergoeding in aanmerking zouden zijn gekomen, doordat zij als net burger gelijk heeft betaald, zich zelf te kort heeft gedaan daar de Sociale dienst zou zijn bijgesprongen, voelt U waar de schoen wringt?
U heeft haar ook verteld, telefonisch, dat u geen mailtje had ontvangen waarin zij af wilde zien van het 4 gesprek omdat haar EX zich nooit aan zijn woord zou houden, zoals gebleken!
Heel opmerkelijk dat U mij dus een mailtje stuurt waarin U haar verzoekt telefonisch contact met U op te nemen, U dit nooit ontvangen mailtje als aanhangsel mee heeft verzonden, waarschijnlijk op beantwoorden geklikt?
Neem dus tegelijkertijd aan dat U ook het gewijzigde telefoon nummer van haar hebt ontvangen.
Na afloop van het 4 gesprek, dat voor haar negatief is afgelopen, al bent U waarschijnlijk een andere mening toegedaan, heeft U gezegd dat haar vader op U moest vertrouwen, nu moet ik U eerlijk bekennen dat mijn vertrouwen in de totale Nederlandse rechtsgang wederom in een negatieve spiraal is terecht gekomen gezien de ellendige toestand waarin onze dochter nu verkeert.
De EX die overspel pleegt heeft het beter voor elkaar dan zij die in de steek is gelaten.
Hoop niet dat deze mail U als beledigend over komt, want dat is geenzins mijn bedoeling, het zijn alleen de zorgen die een oude man over zijn dochter heeft.
Verblijvend met de meeste hoogachting J.M. de Wit.

Kijk lieve mensen, opa is wel oud en lichamelijk versleten, maar nog steeds niet dement. Bovendien zijn er weinigen die uit een roder nest stammen als opa, Moeder met een hoofdletter was SDAPer in hart en nieren en pa met kleine letters was een echte communist, het opstandige (zoals veel mensen het noemen) is mij met de paplepel ingegoten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Waarom mogen wij niet de volledige naam en kantoor weten van deze:

Weledelgestrenge Heer Mr. J.A.

Terwijl deze Mr.J.A. van onze wel verdiende belasting centen uit zijn neus zit te vreten.
Word het niet eens tijd dat deze figuren ook eens aan de tand gevoeld worden!
Wegens het niet naar behoren uitvoeren van hun Ambt.