welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, oktober 11, 2008

De Rijkdom

"van onze multiculti maatschappij"

Sinds de medelanders bij ons zijn gekomen is het mij en misschien ook u opgevallen dat velen van hen man of vrouw, jongen of meisje de gewoonte hebben om waar ze staan lopen of hangen op een irritante manier te "rochelen." Het liefst tegen je aan, maar minimaal dicht in de buurt van je onderdanen. Op zich is dat al een heel vervelende en vieze eigenschap, maar goed wij Nederlanders moeten integreren dus slikken wij het maar als zoete koek.
Maar wat ik Godverdomme verschrikkelijk vind, is dat het ook door Nederlanders wordt overgenomen, de jeugd loopt al net zo vrolijk mee te rochelen.
Dat ze elkander onder rochelen zal me een worst zijn, maar "niet" in mijn nabijheid en zeer zeker niet zoals ik de laatste tijd constateer in de lift, op de vloer, tegen de deur, tegen de spiegel, in de hal overal laten de viezerikken hun sporen na. Men presteert het zelfs om in de lift, kelders en tegen deuren te staan "zijken", nee het zijn geen jongelui uit de gereformeerde gemeente als u begrijp wat ik bedoel.
Wat ook op het ogenblik weer bon ton is het discrimineren van homo's en lesbiennes. Gut hoe zou dat nu komen? Als u tijd heeft moet u naar onderstaand filmpje kijken dat beantwoord al uw vragen en ja, de burgemeester van Utrecht is ook PVDA, knuffelen maar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik de wet van “Darwin”een beetje begrijpt zijn door alle eeuwen heen de “Marokkanen “door onderdrukking van het geloof.
De vermenigvuldiging van de homoseksuelen in de Islamitise landen extreem hoog!
Nu is bij onderzoek naar “wie” homo of lesbies lastig vallen. Komen vast te staan dat deze kwel duivels zelf HOMO, S of Lesbies zijn.
Maar door het gedrag naar buiten te verhullen dat zij zelf anders geaard zijn!

Dus alle homo haters zijn zelf homo, s

Anoniem zei

Het is te hopen dat straks een DNA test wat eenvoudiger word .
Dan kunnen we die smeerlappen en rochelaars direct aan pakken.