welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, september 07, 2007

Sneaky

Begrijpelijk dat men soms vreemde reacties krijgt als er voor sommige lezers onwelgevallige teksten op je log staan. De laatste tijd heb ik last van een of andere kwezel waarschijnlijk van goed Christelijke huize die het niet eens is met mijn krabbel over Vlaardingen aangaande wethouder Oosterom die geen afstand van het pluche kan doen, nadat hij de schijn van belangenverstrengeling tegen kreeg. Vanuit de 2e kamer en een aantal van christelijke broeder politici heeft hij het voorbeeld dat je n.l. gewoon kan blijven zitten op je wethouders stoel als je maar gewoon "sorry" zegt. Uiteraard is dat zijn goed recht, maar het is mijn goed recht om het daar niet mee eens te zijn en daar iets over te schrijven. In ieder geval de persoon die hier op tegen is heeft geen gevoel voor columns en al helemaal geen gevoel voor de Nederlandse taal en dat is nu juist hetgeen wat mij pijn doet, onze taal wordt al zo verkracht en lees dan het onderstaande uiteraard "anonieme" berichtje wat ik mocht ontvangen.

mond houden .... kijk nou hoe oud U bent !!!! en dan nog steeds zo dom praten A.U.B ga is goed na denken wat u schrijft!!!

Hij of zij vergeet de hoofdletters daar waar zij behoren te staan, gebruikt een grote hoeveelheid misplaatste leestekens, en om nog even door te gaan let op het kromme Nederlands.

"mond houden" opa heeft niets gezegd, alleen geschreven. "Kijk nou" hoe oud u bent, i.p.v. kijk eens "ga is" i.p.v. ga eens.

Uit welk ei bent u zelf gekropen, lief persoon?
Ik hoop dat u geen deel uit maakt van een gemeenteraad of erger,wethouder bent.
Bovendien lieve anonieme schrijver vergeet niet,dit is mijn weblog hetgeen betekent;Largest Database of Images For Comments And Profiles at FreeCommentTags.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Opa,
Een kwelling kan het zijn die anonieme reacties. Ik weet er alles van. Heb een tijdlang last gehad van "stalkers" die mij mailden, niet eens een reactie op mijn log zelf plaatsten, zodat er eventueel een openlijke discussie kon ontstaan, maar via anonieme mail mijn leven probeerden te verzieken, mij bedreigden met woorden in de strekking van dat ze me wisten te vinden, dat ik niet zo naief moest zijn om te denken dat ik op het www anoniem was e.d, mij uit maakten voor alles wat mooi en lelijk was;)
Op een gegeven moment vond ik het niet meer prettig om prive-getinte berichten op mijn log neer te zetten en gebruikte ik weer een harde disclaimer. Overwogen om te stoppen, maar ben niet het type dat weggejaagd kan worden, dus gewoon doorgaan!! En ook Opa gaat gewoon door!! Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, en opa zal zich nooit door een KWEZEL laten verjagen!! Keep up the good job!!!
Liefs Miranda, die wel anoniem plaatst, maar dat ligt meer aan haar onvermogen een reactie goed geplaatst te krijgen!!

IngKey zei

Ach jee, dat is natuurlijk weer zo'n zielig gefrustreerd geval, die niks beters te doen heeft dan anderen lastig te vallen.
Beste remedie: negeren. Dus hierna hebben we het er gewoon niet meer over.
@Miranda: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw weblog. Waar is die te vinden?

Anoniem zei

Ingkey: www.nietmorgenmaarnu.web-log.nl
De laatste tijd weinig schrijfsels uit eigen fabriek, maar duik maar in het archief.
Liefs Miranda