welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, januari 16, 2009

Vreemd.

In Nederland mag je overal tegen zijn, is geen enkel probleem. Er mag geprovoceerd worden, er mag beledigt worden, er mag gediscrimineerd worden, je mag rellen veroorzaken zoveel je wil, niemand die er iets van zegt, of tegen op treedt.
Als er gegild wordt "Discriminatie" dan komen er hele volksstammen op de proppen om ons te vertellen dat het niet kan.
Maar als opa dit logo
op zijn Hyve heeft staan omdat hij ergens "voor" is, krijgt hij commentaar, wordt uitgemaakt voor tering jood en lopen zijn z.g vrienden op een drafje weg. Het zij zo!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een vriend is iemand die met je lacht en met je huild "OPA"
Daar heb je maar een enkele van!
De rest zijn kennissen.
Leuk zolang je ze hebt, maar verder is er niks aan verloren.

Sorry ik ben ook maar een "Kennis"
Gr. Simon

Anoniem zei

Ha die Opa,

Helaas is de problmatiek in Gaza te ingewikkeld voor mij en kan ik niet zeggen of ik pro-Israel of pro-de Palestijnen ben. Heb een boek gekocht om me wat meer te verdiepen in de kwestie, en wellicht iets meer te weten te komen over de drijfveren van beide partijen. Heb het namelijk nooit echt gevolgd;) Maar heb je wel uitgenodigd om Hyves-vriendjes te worden ( was even weg, nu weer terug)Of ik straks voor de palestijnen of voor Israel ben;)? Laten we elkaar gewoon respecteren, dat is naar mijn idee het belangrijkste. Ieder heeft recht op zijn mening, maar het is me al vaker opgevallen dat op het moment dat jouw mening afwijkt van de massa, je vaak wel heel alleen kan komen te staan.
Groetjes,

Miranda