welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, januari 27, 2009

ook Koeltoer

"Mannen verkrachten christelijk meisje."

Zes onbekende mannen kwamen er tijdens hun rooftocht in het Pakistaanse dorpje Chak achter dat een van de huizen die ze beroofden bewoond werd door christenen. Daarop besloten ze een 14-jarige bewoonster te verkrachten terwijl haar ouders toekeken. Op deze manier wilden ze hun minachting voor het christendom tonen.

Moslim gezinnen werden alleen maar beroofd, Islam isse liefde.

Daarna keerden zij terug naar het christelijke gezin, de ouders werden vastgebonden en de dochter des huizes werd door de groep mannen verkracht terwijl de ouders moesten toekijken. Het meisje werd bewusteloos achtergelaten.

Met de PVDA, Groen Links en de SP staat onze kinderen dit ook te wachten. Vooral geen standpunt innemen en alles met de mantel der liefde bedekken.
Mag ik even kotsen op de multiculti figuren in deze samenleving?

LINK naar het artikel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, ik persoonlijk heb absoluut geen problemen met andere culturen in onze samenleving, mits de personen zich "normaal" gedragen, en zich aanpassen aan de cultuur van het land waar ze in leven.
Het multiculti wordt veel te vaak overtrokken, alsof iedereen maar alles kan en mag omdat hij/zij een andere cultuur heeft. En dat vind ik FOUT.

Anoniem zei

Ik wordt al misselijk als ik die pinquins op straat ziet lopen en de gedachte er bij dat zij onze geloofs overtuiging zo minachten.