welkom

Welkom bij opa Jan

maandag, januari 05, 2009

Meer dan 8000

Gek daar hoor ik nooit iemand over, waarover zult u vragen? Gewoon de Hamas heeft in de loop der jaren al meer dan 8000 raketten op Israel afgevuurd. Niemand die er hier van wakker ligt, in Israel uiteraard wel, is niet leuk als zo'n ding in je knollentuintje terecht komt.
Echter nu Israel terug slaat is de hele wereld in rep en roer, dat komt omdat de huidige politici altijd proberen de kool en de geit te sparen.
Men heeft getolereerd dat een terroristische beweging, als "Hamas"
gewoon zijn gang kon gaan, zelfs in het pro Israelische nederland zijn er figuren als Anja Meulenbelt, Gretta Duisenberg en vooral niet te vergeten Harry van Bommel, die schreeuwen om een nieuwe intifada, met als achtergrondkoor; "Hamas Hamas, joden aan het gas."
Mijn God zoiets zit in de 2e kamer en werkt samen met dat gekke mens Gretta Duisenberg en als klap op de vuurpijl, lid van de 1e kamer voor de SP, Anja Meulenbelt die met Khaled Abu Zaid is getrouwd een gewezen terrorist die les heeft gegeven in het vervaardigen van explosieven het gebruik van wapens enz. "LINK"

Aangezien Hamas gewoon door blijft gaan met het afvuren van raketten, moest Israel wel ingrijpen.
Buiten kijf is echter dat het zinloze vernietigen van mensenlevens veroordeelt moet worden, zowel van Israelische als Palestijnse zijde.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wie kan mij vertellen hoe ver ik in "Gaza"zou komen als ik zo iets over de "Islam en Palastijnen" zou Roepen!
Vermoedelijk nog geen 50 meter en dan had ik al een kogel door mijn kop!
Waar halen deze haat zaaiers het recht vandaan om hier hun grote smoel op te zetten.