welkom

Welkom bij opa Jan

woensdag, juli 28, 2010

Hoe diep

"kun je gezonken zijn."

Er is een acteur genaamd Antonie Kamerling, die zo van zichzelf is vervuld dat hij denkt grenzen te kunnen verleggen.
Dan heb ik het over grenzen die het welvoeglijke overtreden.
Ook Antonie Twittert zoals de meeste leeghoofden tegenwoordig doen, denk maar aan onze heren en dames politici, aan mevrouw Nelie Kroes.
Alles Twittert en de onzinnige zinnen noemt men Tweets, ja gekker kan niet.
Goed om terug te komen op onze beroemde acteur Antonie uit GTST, ja ja dan tel je echt mee, deze Antonie heeft met zijn beperkte geestelijke vermogens bedacht dat Twitteren tijdens een begrafenis wel cool is.
Zie hier wat meneer twittert;"Ben bij een onverwachte verwachte begrafenis. Ik mocht drager zijn. Een onverwachte eer. Nu in versnelde ganzenpas naar de begraafplaats.
Antonie Kamerling
Daarna vervolgt hij;"Was een mooie intieme dienst."
Antonie Kamerling

Je moet er toch niet aan denken dat één of andere imbeciel tijdens uw of mijn uitvaart tijdens de plechtigheid met zijn mobieltje druk staat te Twitteren.

Bedankt Antonie, gij zijt een heer die van normen en waarden weet, kan het zijn dat ik iet wat gelijkenis zie met een zekere Jan Peter Balkenende?

Link naar het artikel.

Link naar eerste Tweet.

Link naar tweede Tweet.

1 opmerking:

FONTY zei

hallo mijn vriend! warme groet ^ ^!
je blog ziet er leuk 0_0

door de manier,
als u unieke lettertype te vinden, kunt u naar onze website.

Met vriendelijke groet;