welkom

Welkom bij opa Jan

zondag, juli 25, 2010

God

Is volmaakt!
Dat is de boodschap van hen die religie bedrijven mij willen laten geloven.
Van geboorte ben ik diep gelovig, soms geloof ik teveel dingen die mij dan later weer opbreken.
Waar ik na jaren van studie, N.H., Pinkstergemeente, Mormonen, Jehovah getuigen,de kroeg, het bordeel en wat meer zij, achter ben gekomen is dat het allemaal labiele figuren zijn die me zoiets aan den broek willen smeren.
Zij schuiven alles op Hem af.
Is dat niet een beetje laf om hem van alles en nog wat de schuld te geven?
Is het niet beter om je af te vragen, als God bestaat is het dan niet een slecht soort klusjesman?
Hij belooft wel veel, maar verpest inmiddels al zijn klussen.
God is volmaakt.
Waarom heeft hij dan zulke horken van mensen gemaakt, toch een kleine moeite om iets volmaakt te maken als jezelf volmaakt bent.
In de naam van die volmaakte God (Allah) maken hele volksstammen elkaar af, in de naam van die volmaakte God worden wapens gezegend, zelfs de Paus en hare grajesteit zijn door God gezondenen.
Waarop de gelovigen onder ons dan weer zeggen, dat is om ons te beproeven, wat een kutsmoes zeg.
Kijk als die zogenaamde machtige God machtig zou zijn had hij het leven van deze 78 jarige man genaamd Michel Germaneau gered hebben, had hij met zijn machtige legers, dat stelletje moslim idioten in de pan gehakt, zoals hij zoveel onschuldigen had kunnen redden.
Geloof me, u moet u hoeden voor de religieuzen onder ons, zij prediken de liefde maar weten niet wat liefde betekent.
Deze man die geen vlieg kwaad deed is door religieuze fanatici vermoord, het zal je maar gebeuren als je 78 bent.


En dan lees je op Twitter een tweet van een zekere Marie Baillard.

RIP Michel Germaneau. I hope one day men will stop serving hatred , thinking they're servants of God.
21 minutes ago via Twitter for iPhone
.Caraibedreamer
Marie Baillard


Dear Marie, just because they believe to be servants of God, this rotten things happen!

Geen opmerkingen: