welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, februari 23, 2008

The Eagles

Dinsdag 1 april en donderdag 4 april a.s. treden de Eagles op in Ahoy, als oude fanaat wilde ik daar graag naar toe op één dezer avonden. Ha ha deze jongens zijn ook vergeten hoe zij begonnen zijn. Shit man, kaartjes vanaf 149 tot 200 euries. Ga ik daar samen met mijn spetter naar toe we zijn per slot van rekening maar 49 jaar getrouwd en dan heb je toch wel eens recht op een uitje. Alleen dit is geen uitje meer, om een beetje leuk plaatsje te krijgen betaal je ff 400 euries zonder consumpties. Dat is snel omgerekend, ja ik weet dat het niet mag van meneer Zalm of Makreel hoe die vent ook moge heten, het is toch wel 880 ouderwetse guldentjes, hoezo, het leven is niet duurder geworden. Het weerhoudt me echter niet ondanks alles om u te laten genieten van de beste song die zij ooit hebben gemaakt n.l. Hotel California.

Geen opmerkingen: