welkom

Welkom bij opa Jan

maandag, november 19, 2007

Tijd

Het lijkt nog maar zo kort geleden,
modderhanden afvegen aan je witte broekje,
geleerd van opa.
Het lijkt nog maar zo kort geleden,
jij en ik “knexen”, eindeloos bouwen,
de woonkamer vol met de meest vreemde kastelen
Het lijkt nog maar zo kort geleden,
wij samen op de boot
twee echte piraten.
Loden en gissen aan loef,
Schijten en pissen aan lij.
Alleen eten en drinken wat we lekker vonden.
Heerlijk slapen op een schommelende boot.
Het lijkt nog maar zo kort geleden,
dat ik je leerde computeren.
Alles lijkt nog maar zo kort geleden
En nu?
Sinds kort geleden ben je in "love".
Kleinzoon wat is de tijd snel gegaan.
Je blijft mijn "kanjer".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

bedanjt viir het mooie gedicht opa;)

Anoniem zei

mooi stukkie opa ik denk er net zo over. ik kom snel weer lans
groetjes u kleinzoon