welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, augustus 31, 2007

Vlaardingen


Beetje dom??

Nee gewoon vreselijk stom plus een bord voor zijn CDA hoofd van hier tot aan Tokyo.
Dan heb ik het over onze geachte wethouder Cees Oosterom, je weet wel de man die vertelde dat zijn kinderen het zo goed doen op school.

Maar zelf doet hij het niet zo goed.

Wethouder zag ranzige teksten niet
VLAARDINGEN - CDA-wethouder Cees Oosterom heeft, zegt hij, nooit door gehad dat naast zijn persoonlijke weblog op de website van het CDA ook links stonden met ondermeer ranzige teksten.
En dan zegt hij:
„Dank dat u mij attendeert op iets waar ik natuurlijk niet mee geassocieerd wil worden,’’ mailt Oosterom. Volgens hem kan hij die links niet zien als hij zijn weblog update. De wethouder geeft aan dat het volgens hem komt omdat als hij zijn weblog update, dat wordt gedaan door een editor en je als gebruiker die links niet kan zien. Dat loopt via een editor, zegt hij.

Mag ik even lachen, je praat over een weblog beste wethouder , een weblog beheer je zelf en daar heeft niemand de hand in alleen u zelf. Als u op mijn weblog http://opajan.blogspot.com ranzige linkjes tegen komt mag u mij daar op aanspreken en als u gelijk heeft dan trek ik als atheïst onmiddellijk het boetekleed aan, en schuif de schuld niet op een ander. Of wat ook mogelijk is u probeert Popie Jopie te spelen, liet het log door een ander verzorgen en u hebt er zelf nooit naar gekeken.
Beide gevallen zijn gewoon laakbaar om het netjes te zeggen.
Dan gaat U ook nog eens een woning regelen voor uw zoon op een beetje onsportieve manier, daarbij denkende dat de Vlaardingse bevolking achter loopt, qua stemgedrag doen ze dat wel anders had u nooit wethouder kunnen worden.
Neemt niet weg dat Vlaardingen niet zit te wachten op een wethouder die van zich zelf zegt; „Ik was naïef en biedt mijn verontschuldigingen hiervoor aan”. Zo kunnen we nog jaren doorgaan, want het is tegenwoordig moeilijk om de consequenties van je daden te aanvaarden, daar hebben meer politici last van, zie de kabinetten Balkenende, je gaat gewoon op een andere stoel zitten en daarmee is de kous af.
Althans dat is de mening van opa Jan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Het leven van opa Jan zei

Opa is niet zo dol op anonieme reacties, anoniem is een beetje sneaky vind u ook niet?

Anoniem zei

Bedankt voor de interessante informatie