welkom

Welkom bij opa Jan

zondag, juni 10, 2007

I wanna break free



J.l. Vrijdag uit pure noodzaak weer eens naar de reumatoloog geweest, ja het ging goed de ellende zat nu in het rechterbeen, lopen was practisch niet meer mogelijk. Het viel niet alleen mij maar ook de dokter tegen, ritueel als vanouds naalden in de knie en ontstekingsvocht er uit halen. Uiteindelijk resultaat opa is nu een echte reuma patient, geweldig het betekent buiten het slikken van nog meer medicijnen ook als extra een flinke portie Prednisonpillen. Daar was ik al niet blij mee toen onze vorige hond het kreeg laat staan nu ik het zelf krijg. Binnenkort dus aanmerkelijk gewichtstoename te verwachten vooral around the face. Als klap op de vuurpijl moet opa zich maar gaan voorbereiden op een scootmobiel. Leuk hoor, nu ik ga liever kruipen. Vandaar dat good old Queen me te hulp is gekomen met bovenstaande topper aller tijden.
Opa "Want to break free" of het helpt weet ik niet maar ut is wel weer ff genieten toch? Prettige zondag voor u allen.

Geen opmerkingen: