welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, januari 01, 2010

Het WorldWideWeb


Ik zou willen schrijven
maar de woorden komen niet
Ik zou willen schreeuwen
maar ik heb geen stem
Ik zou willen sterven
maar ik blijf leven
Waarom blijf ik leven?
om iedereen te trotseren
die mij de kanker of de tyfus wenst
Om te kunnen ageren tegen leugens
en volksverlakkerij
Om zakkenvullers uit te kunnen lachen
want in je laatste jas zitten geen zakken
Dit geldt in het bijzonder voor
Ab Österhaus en familie Van Amsberg-von Lippe Biesterfeld.
en nog wat deplorabele figuren
De pot op met de Varkensgriep
huisartsen vingen minimaal 10.000 euries per praktijk
De Q koorts was veel erger
maar daar was niets aan te verdienen.
Ook de gezonde geiten moesten dood
maar de zieken liet men leven
Het is niet nodig om te schrijven
gewoon lezen, lezen en nog eens lezen
op het door hare majesteit vervloekte net
Dan ga je zien hoe onze bananen republiek in elkaar steekt.

Geen opmerkingen: