welkom

Welkom bij opa Jan

donderdag, januari 14, 2010

Hamer blij met nieuwe start????

Geachte mevrouw Hamer, het zit u ook niet mee in het leven, dat u niet de knapste van de klas bent is gewoon een foutje van de schepping, dat u de verkeerde kleur lippenstift gebruikt is uw eigen schuld, u denkt waarschijnlijk PVDA?
Dan moet het knalrood zijn, maar de tijd dat de PVDA knalrood was is allang geschiedenis geworden.
Het is een partij geworden van pappen en nat houden, het is een partij geworden van allochtonen knuffelaars, u wilt niet weten welk misbruik wordt gemaakt van de veel te gulle PVDA gemeente besturen. Maar goed daar spraken we niet over, lief mens, ga koken of sokken stoppen zou de Goddelijke kale gezegd hebben en hij had gelijk, u bent een schande voor de Nederlandse politiek, maar dan wel in de overtreffende trap, doe ons een lol en verdwijn zo snel mogelijk van het politiek toneel, want u wordt nu links en rechts ingehaald.
Is dit alles wat is overgebleven van de SDAP? Mijn moeder draait zich in haar graf om!

Link naar het artikel

Let op Hamer heeft het woord en de drie rover hoofdmannen luisteren niet eens, gelopen race denken zij!

1 opmerking:

simon zei

"Hou op hou op" nog even en ik ga met mijn rollatortje naar een land waar ik alochtoon bent, heb ik het beter!
Daar word ik als rijke westerling met eerbied behandeld?
Deze regering behandeld het stemvee als stront.