welkom

Welkom bij opa Jan

woensdag, april 08, 2009

Hoera, ook wij.

Eerst heb ik me verbaasd over de ontvangst van een moslim minnende Amerikaanse president, een wolf in schaapskleren, die in Eurobia werd ontvangen als de grote verlosser, terwijl de man nog geen fuck heeft gepresteerd. In navolging daarop verbaas ik me weer over onze nederlandse hielenlikkers die als antwoord daarop hebben gedacht wij moeten ook wat.
Dus stellen wij 2 Imams aan voor de strijdmacht.
In mijn ogen is dit gewoon de 5e kolonne in huis halen want één van hen is een man die weigert vrouwen een hand te geven en nummer 2 is verbonden aan Milli Görüs, wat volgens onze staatslieden een onschuldige groep is. Oh ja? Ja!
Och ze zijn alleen wat vaak betrokken bij bedreigingen, malversaties, opstootjes, verduisteringen etc etc, of zijn we allemaal de rellen rond de bouw van de Wester moskee vergeten waarover een voorman ons de oorlog verklaarde, mocht het niet doorgaan.
Zo verliezen we steeds meer terrein, geloof me, zij de moslims, hebben geen haast, wat dat betreft zouden het goede ambtenaren zijn, zij hebben de tijd.
Gebeurt het vandaag niet dan gebeurt het morgen.
Maar de Militaire Inlichtingen en Veiligheidsdienst (MIVD) zag geen problemen, nee hoor, slaap maar door.
De Duitse veiligheidsdienst zegt onomwonden dat Milli Görüs gezien moet worden als een 'buitenlandse extremistische organisatie'

Bovendien vind Milli Görüs dat de Joden overal de schuld van zijn. ja ja daar gaan we weer. We blijven hier gewoon door slapen en over een poosje zeggen we "Wir haben es nicht gewüssen."

Link naar het ARTIKEL
Link naar Wikipedia

Link naar banden met terreur organisaties

Link naar hoe de vorige president er over denkt

Geen opmerkingen: