welkom

Welkom bij opa Jan

woensdag, april 29, 2009

Helderziend?

Nee hoor!
Voor ik het bericht gelezen had wist ik al dat het over Gouda ging. Meisje van 18 onzedelijk betast, kunnen we niets aan doen, zij zijn te jong.
Nu weer 2 meisjes van 16 en 18 met stenen bekogeld door jongens van 13,14,en 15 jaar. Het waren maar gewone "kankerhoeren" ook deze Marokkaantje laten we gewoon weer vrij, ja ze zijn verhoord en vermanend toegesproken. Nog iemand zin in een PVDA burgemeester, ga dan maar in Gouda wonen, daar maken de bewoners van het rif gebergte de dienst uit.
Ja ik weet het een bepaalde hoogleraar zal mij wel een NSBer vinden maar ik ga toch steeds meer van Geert Wilders houden.
"Het land uitsmijten dat tuig met hun hele familie"
"Nederlanders wanneer worden we eens wakker?"
Om van de Nederlandse rechtstaat te walgen moet u echt het hele bericht lezen.
Link naar het ARTIKEL

Geen opmerkingen: