welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, augustus 12, 2008

JEB


Als opperhoofd in huize Kiksen, heb ik de Schipper uitgenodigd om eens een avondje gezellig naar het Jammen van JEB te komen luisteren. Nu dat is me het avondje wel geworden hoor, iedereen was present.

Jouke

Ed

Ben

Met als speciale gast "Ivo"

Uiteraard heb ik als almachtig toeziend oog Baloe, de tijd grotendeels spinnend op de schoot van de Schipper doorgebracht, u weet het gezegde,"voor wat, hoort wat"
Wat ik uiteraard niet verteld had was dat de groep de nieuwste songs voor hem zou spelen, jammer voor Greet en jammer voor Dilaila, maar als hoofkater kan ik natuurlijk niet alles regelen. Het spelen ging zo lekker dat Jouke de shuffle uit stond te voeren en teglijkertijd mondharmonica speelde, Ed ging zo in het gitaarspel op dat hij soms in hoger sferen vertoefde, Ivo zag met gesloten ogen kans alle melodien vlekkeloos te volgen en Ben, ja Ben, mijn baasje zat te glunderen alsof hij de honderduizend had gewonnen. Ja met recht heb ik, Baloe, een prachtige avond in elkaar geflanst en na afloop heeft de Schipper mij dan ook uitermate hartelijk bedankt. Het was zonder overdrijving een grandioze avond!

Naschrift van Mozart
"Baloe, bedankt dat je mijn baas zo goed hebt verzorgd."

1 opmerking:

Unknown zei

Goeie ouwe tijd. Ben is helaas overleden vorige week.