welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, juni 27, 2008

J.E.B.

Kortweg JEB genoemd staat voor Jouke – Ed – Ben.

Dit drietal maakt muziek en als ik zeg muziek, dan bedoel ik dat ook. Niets geen kolossale versterkers met een paar honderd watt, nee gewoon 3 gitaren aangevuld met , hoe heerlijk nostalgisch, een mondharmonica en er wordt zelfs bij gezongen. Voor mij, maar wie ben ik, is dit muziek in de puurste vorm. Bovendien hebben de 3 vrienden zulk enorm plezier in hun spel dat dit voor de toehoorder zo aanstekelijk werkt dat je wilt of mee gaan zingen of met je voeten het ritme tikken.
Het voorrecht wat mij ten deel viel was om aanwezig te mogen zijn op een repetitie avond.
Kan U verzekeren dat de tijd voorbij vloog, pas in de kleine uurtjes en omdat het niet anders kon besloot het drietal te stoppen omdat er de volgende dag, wat zeg ik na een paar uur, een baas hun aanwezigheid ten zeerste op prijs zou stellen.
Alle mogelijke soorten muziek halen zij uit de kast van Elvis tot Blues, Country tot Krontjong.
Mocht u horen of lezen dat zij ergens in Vlaardingen of elders een optreden verzorgen, wel mensen schroom niet, ga er naar toe, ik verzeker u het zal u een bevrijdend gevoel geven na alle elektronische poespas die ons gehoor teistert . Bovendien kunnen zij speciaal voor de liefhebber als de kolder een beetje in hun hoofden slaat heerlijk “Jammen”
Kort en krachtig “de Schipper “ heeft een prachtige avond gehad.
Bedankt Jouke, Bedankt Ed, Bedankt Ben.
Blijf lol hebben in hetgeen jullie brengen, dan genieten veel mensen met jullie mee.
Jouke je weet “Terang Boelan", gaat er altijd wel in vooral als het later op de avond wordt.



Geen opmerkingen: