welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, januari 27, 2007

Lachu







Sinds een paar maanden heeft opa last van uitermate vervelende strammigheid en heeft daar 24 uur per dag last van met opstaan lopen bewegen en ga zo maar door. Hoogste tijd om de dokter te raadplegen dacht ik in m’n onschuld. Afspraak gemaakt bij de nieuwe piepjonge niet onaantrekkelijke vrouwelijke huisarts met een behoorlijk laag decolleté. Wat zijn uw klachten? M’n benen willen niet meer zoals ze gewoon waren te doen. Op de knieën zitten is a real disaster want als opa eenmaal gezeten is kan hij niet meer overeind komen. Oh ja? Ja! Toen kwam het beeldscherm in actie. Ik zie het al u gebruikt Simvastine. Daar komt het door, gewoon mee stoppen. Maarre, een blik werpend op het decolleté, (ze gebruikte het volgens mij als een soort bliksemafleider) hoe gaat het dan met m’n cholesterol? Geeft niet daar kan je makkelijk even buiten. Oké. Januari, bloed wezen prikken en wederom een afspraak met het beeldscherm. Uw bloed is goed, gewoon weer de Simvastine gaan gebruiken. Maarre, de pijn is niets minder geworden hoor dokter. Nee, dat zal het ook niet worden want het is gewrichtslijtage! Poef, dat doet zeer. Is helaas niets aan te doen, ja misschien een beetje therapieën. Dat is nu zo knap van de hedendaagse medische wetenschap, ze heeft me niet eens onderzocht, voor hetzelfde geld had ik 2 kunstbenen gehad waar zij dan niets van gemerkt had. Knap hoor medische computers! Volgende keer ga ik met m’n hond mee naar de dierenarts. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat, hij onderzoekt nl wel.

1 opmerking:

IngKey zei

Misschien hebben haar borsten speciale dokter-eigenschappen?? ;-)