welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, december 26, 2006

Vorig Jaar


Vorig jaar 2e kerstdag, je laatste optreden Rien.We hebben genoten, je besloot met Bloed Zweet en Tranen, toen nog niet wetende dat het de eerste keer en tevens de laatste keer was dat je dit zou zingen. We missen je nog dagelijks en je blijft in onze herinnering. Paar dagen terug vroeg iemand aan me, of ik muziek van je had en heb een paar liedjes op het net gezet. Wat jij ook wel leuk zou vinden is het antwoord dat heette "Voor opa Jan en Rien" met een prachtig nummer van Guus Meeuwis getiteld "Jeroen". Nu wil ik dit nummer namens ons opdragen aan jou. De tekst is zo mooi.
De link: Jeroen Dag zwager, dag vriend, LaterZzzzz

3 opmerkingen:

IngKey zei

even testen

IngKey zei

hmmm, mijn nieuwe IE7 heeft problemen met inloggen, vandaar dat ik mijn reactie op het vorige logje maar per e-mail heb gestuurd.
Met Firefox gaat het echter wel goed. ?????

Het leven van opa Jan zei

hoi Ingkey, dit gaat prima, bedankt voor je reactie. Liefs opa Jan