welkom

Welkom bij opa Jan

zondag, december 17, 2006

Time: 'jij' bent de persoon van het jaar

was me dat ff schrikken zeg, staat zomaar in Time, U en ik, internetters en webloggers zijn de persoon van het jaar. Is wel leuk, maar het is aan mij niet gevraagd of ik wel persoon van het jaar wilde worden, kijk het is niet zo zeer de uitverkiezing waar opa zowiezo niet op zat te wachten maar als u kijkt wie de andere genomineerden zijn, klimt mij het schaamrood naar de kaken.
Invloed
Time wil met de 'persoon van het jaar' niet noodzakelijk iemand eren, maar de persoon of personen benoemen die het nieuws en het leven het afgelopen jaar het meest hebben beinvloed. Andere kandidaten om de titel dit jaar te winnen waren de Chinese president Hu Jintao, de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il en de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad.

Ik wil helemaal niets met deze griezels te maken hebben, laat staan er mee op een lijn gesteld te worden.Bij mijn weten hebben U en ik het nieuws in 2006 niet beinvloed. Bovendien zijn wij Loggers, Bloggers of hoe dan ook genoemd wel wereld omvattend bezig maar niet wereld overheersend bezig.
Als U dus maar weet opa is geen,ik herhaal geen persoon van het jaar
Zouden ze bij Time niet weten dat zij het wel zou willen zijn.

Geen opmerkingen: