welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, december 23, 2006

ontroerd

Er zijn van die dagen, en zo'n dag had opa vandaag. Vorige week ontmoette ik een andere opa, ja ja er zijn er nogal wat in ons landje. Hij vertelde dat de PC van zijn kleindochter de geest had gegeven, na onderzoek in een gerenommeerde Computerzaak op de Schiedamseweg in Vlaardingen, namen noemen doe ik nooit. Maar er is 1 zo een zaak daar, dus das nie moeilijk he?
Voor 20 euries was deze vakman tot de conclusie gekomen dat het moederbord naar de knoppen was. Andere Opa dus in paniek en vroeg mij om raad, bij hem thuis het ding aangezet en het ding geeft 5 piepen, moeilijk he computerman op de Schiedamseweg? Dat betekent dat de grafische kaart naar de knoppen is. Bij Het Goed, U weet wel dat van "weggooien is zonde"heeft andere opa voor 2 euro een grafische kaart gekocht, ouwetje, per slot van rekening dat is de computer ook. Wrom duur kopen als goedkoop ook kan. Langverhaal kort makend, deze opa heeft het ding gerepareerd en het draait weer als een zonnetje. 1e opa blij, 2e opa blij en Tessa helemaal blij. Vanmorgen kom ik thuis met Mozart u weet wel die eigenwijze Jack Russell (lijkt op z'n baas) Sta in de keuken en daar staat een meisje van 9 jaar voor m'n deur met een mooi kerststukje in haar handen en een stralend gezicht; alstublieft en vriendelijk bedankt! Ja lieve mensen dat bestaat dus nog. Lieve Tessa bedankt voor het bloemstukje, het neemt een bijzonder plaats in mijn hart in.
Prettige feestdagen voor u allen.

Geen opmerkingen: