welkom

Welkom bij opa Jan

zaterdag, augustus 14, 2010

Ja ja

straks komen zij weer, rammelend met een collectebus voor het arme getroffen Pakistan, misschien nog wel een tranentrekkende bedelshow op TV.
Maar de president van Pakistan gaat gewoon van het éne uitstapje naar het ander uitstapje en waar doet hij dat van?????
Het geld dat in 2005 na de aardbeving werd overgemaakt (4 miljard) werd niet gebruikt voor de wederopbouw van de vernielde dorpen maar werd
(367 miljoen euro) besteed aan andere projecten.
Dus denk goed na of u überhaupt wel iets zal geven, van al deze acties komt het grootste deel terecht bij zakkenvullers, zowel hier als daar.
Is het misschien mogelijk dat giro 555 eens laat weten hoeveel geld zij nog in kas hebben, overgebleven van andere acties?.

Link naar het artikel.

Link naar giro 555, alleen Cham is geschokt dat hij in zo'n bekrompen land woont.
Beste Cham ga terug naar je geboorteland als het hier zo slecht is, of is de ruif hier beter als in je eigen land.

2 opmerkingen:

Simon zei

Van mij krijgt geen enkele hulporganisatie nog geld!
De top zijn allemaal baantje jagers die op schandalige wijze hun zakken zitten te vullen.
Wat een witte borde criminelen zijn dat zij gaan over lijken!

Piotr zei

Tja ... Ik laat deze collecte ook even aan me voorbij gaan vrees ik. Hoe droevig ook voor al die Pakistanen, ik heb geen behoefte om geld te geven aan een kernmacht.