welkom

Welkom bij opa Jan

woensdag, februari 18, 2009

NSBers

"bestaan nog steeds"

"Controleurs van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) bekijken tijdens de carnavalsperiode in kostuum of horecagelegenheden het rookverbod naleven. Aanpassen aan de omstandigheden, noemt de VWA de actie."

Gelukkig we zijn weer terug in de veertiger jaren, de heren van de VWA komen in carnavals kostuum controleren, eerst ff lekker een pilsie van de zaak nemen en als iemand een sigaretje opsteekt, de cafe eigenaar, zonder dat de beste brave borst het weet, stiekem een bekeuring aan zijn broek smeren! Gatver is dat Nederland?
Ja Jan dat is nederland, met een kleine letter "n"
Heeft er iemand een teiltje voor me, hiervan moet ik toch echt kotsen.
In deze tijd waar volgens meneer Balkenellende verdoemenis en de pleuris boven onze hoofden hangt, wordt op deze manier zelfs het carnaval nog verziekt.
Hoe lang zitten we nog met zulke zieke figuren opgescheept? Of is het u allen worst.

Link naar het ARTIKEL

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou “Jan” van mij mogen zij al die controleurs met een honkbal knuppel de tent uitjagen!
Je wordt er ziek van je wordt gecontroleerd als je auto rijd als je hem parkeert, als je benzine tankt als je in een winkel loopt, als je boodschappen ga doen, als je op straat loopt!
Wat je betalingen zijn waar en waarvoor, met wie je telefoneert en ga zo maar door het is echt van de gekke tegenwoordig.
Ik vind het gewoon belachelijk als er ergens gerookt word dat je als niet roker naar binnen stapt dan ben je toch zelf die grote lul!
Laten de niet rokers dan ook niet in de auto stappen want dit is nog erger dan roken maar daar hoor je die zakken wassers niet over!
Zelf ben ik een niet roker, en als ik er een hekel aan zou hebben ga ik daar niet zitten.