welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, januari 24, 2006

wat een feest!




We gaan er toch op voor uit, was de kreet van dit kabinet onder leiding van meneer balkenellende, na het zuur het zoet? Ja hoor vast wel. Het komt er in ieder geval op neer dat wij (Corrie en ik) er per maand 29 euro op achteruit gaan. De AOW gaat met 30 euro pp omlaag, ABP gaat met 20 euro omlaag,PVF gaat met 3 euro omlaag, de zorgtoeslag is ook al 1 euro lager, m'n verzekering is 15 euro hoger dus zit opa gewoon met 29 euro per maand minder. Nee dat heeft JanPeter goed voor elkaar, het spul in den Haag 30% loonsverhoging de dames en heren willen ook nog eens compensatie voor hun zorgverzekering. Het moet toch niet gekker worden. In ieder geval JanPeter, Gerrit en Hans hartelijk dank voor het uitkleden van de Nederlandse ondergrens.
Allemaal de groenten van opa Jan, vergeet de afrekening niet in 2007, geef onze geliefden in de 2e kamer alvast een voorproefje maart 2006.

3 opmerkingen:

IngKey zei

Kill the bastards!
Iets anders: volgens mij kan je alleen reageren als je zelf ook een blogspot-weblog hebt. Klopt dat?

IngKey zei

Ha, ik kan je nu eindelijk in de gaten houden via mijn rss-reader! :-)

Het leven van opa Jan zei

Nee hoor, ik reageerde al bij jou voordat deze blog ontstond