welkom

Welkom bij opa Jan

dinsdag, januari 31, 2006

Verkiezingskoorts

Volgens de peilingen wordt de PVDA in Rotterdam de grootste winnaar in de komende raadsverkiezingen. Dit alles onder leiding van Peter van Heemst u weet wel m'n ja is m'n nee en m'n nee is m'n ja. Dat is een partij eigenschap Bos was eerst tegen Afghanistan maar nu valt er over te praten. Zo houden we het volk lekker bezig, ik hoor tenminste niemand meer over het inleveren van een behoorlijk bedrag aan inkomsten dankzij de nieuwe zorgverzekering. Och er zijn zelfs mensen die beweren, joh we hebben het al zo goed. Helaas als AOWer met een pensioentje komt opa tot een andere conclusie.
Corrie is vanmiddag naar de diergaarde geweest om de toestand van haar lievelingen te bekijken, met de oranje bladaap gaat het goed, maar Bokito de gorillaman is weer ziek. Ook in de dierenwereld gaat het niet altijd van een leien dakje.
Opa heeft vandaag wat met foto's zitten rommelen een paar foto dvd tjes gemaakt dus is de dag weer goed besteed. Een van de foto's die ik van mijn zwager en zijn zoon heb gemaakt.
Het is nog steeds niet te geloven, één maand geleden maakte ik deze foto en morgen bezoek ik zijn graf.
Wel lieve mensen, ut is tijd om te stoppen, de hond moet worden uitgelaten, opa moet nog ff onder de douche en heeft ook nog wel trek in een lekker rood wijntje.
Slaapt U allen rustig door, wees voorzichtig bij het verlaten van het huis in de morgen want het zou wel eens glad kunnen zijn. Take care!!!!

1 opmerking:

IngKey zei

Sterkte vandaag, Opa!