welkom

Welkom bij opa Jan

donderdag, november 18, 2010

Halal

Opa heeft er nooit zo bij stil gestaan, yes shame on me, maar sinds heden heb ik gezien, gehoord en geleerd dat alleen "beesten" de dieren zogenaamd halal slachten.
Als, ik zeg, "als" er een God bestaat wat een vreselijk liefdeloos, sadistisch iemand moet dat zijn.
Niet één liefdevolle God zou zo iets moeten verordonneren.
Waarom moeten deze dieren onverdoofd de hals afgesneden worden zodat sommige nog minuten spartelen en pijn leiden.
Let op de koe in het filmpje, zie de pijn, zie de machteloosheid, zie haar vechten,vreselijk, in de naam van Jaweh of Allah?
De reden dat ik hier over begin is een stukje in de krant, de gemeente Amsterdam trekt jaarlijks 50,000 euro uit om het halal slachten te promoten!Kan dat geld niet voor iets beters bestemd worden, als joden en islamieten zo nodig halal willen vreten ga dan terug naar de kampong waar je vandaan bent gekomen. Waar zijn we mee bezig, uit de filmpjes blijkt dat het anders en beter kan.
Link naar Amsterdam promoot ritueel slachten.
Heeft u het lef om beide filmpjes te bekijken, ik heb het gedaan en ben ziek van deze zogenaamde religies van de Joden en Islamieten.

Link naar ritueel slachten kan echt niet

2e filmpje PVDD

Geen opmerkingen: