welkom

Welkom bij opa Jan

donderdag, juli 02, 2009

Vervolg op vervolg

Ja het gaat weer over allochtonen, heel vervelend ik weet het maar het moet toch van 't hart.
"Allochtone leerling krijgt voorrang."
Kunt u mij misschien vertellen waarom een import nederlander voorrang moet hebben op een Echte Nederlander?
Zoiets verzin je niet maar het is toch echt waar, het is om "segregatie" te voorkomen.
Volgens mij is segregatie iets wat je zelf wilt en zoekt, dus moet de overheid zich daar niet mee bemoeien.
Dus als allochtonen lekker bij elkaar willen zitten en het verdommen om zich aan te passen, moet je je daar vooral niet druk om maken.
Bovendien één van de betekenissen van segregatie is Ghetto vorming; betekenis in de ruimste zin van het woord;"Segregatie
Tegenovergestelde van integratie. Een groep mensen zondert zich af van de rest van de mensen en probeert binnen het eigen gebied bepaalde waarden en normen te handhaven. Er ontstaat dan een ghetto."

Dus omdat zij dit zelf willen wordt uw kind straks met zijn of haar schoolkeuze benadeeld, omdat een allochtoon voorrang heeft. Mag ik dit een gek land vinden?
Mag ik de Ghetto vormers adviseren naar hun eigen moederland terug te keren en tegelijkertijd dit allochtoon knuffelende kabinet met zich mede te nemen?
In hun land heb ik als Gristen of Atheist geen enkel voorrecht, heb me maar te gedragen naar de normen en waarden van het land en mag vooral geen eisen stellen.

LINK naar het artikel.

Geen opmerkingen: