welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, september 04, 2009

Onvoorstelbaar.

Koninginnedag 2009, één of andere idioot Karst T genaamd rijdt in zijn auto met grote snelheid tegen één of ander monument, zijn plan was om de koninklijke familie te elimineren. Daar zal hij ongetwijfeld zijn redenen voor hebben gehad.
Kunt u zich de beelden nog herinneren? Ja toch? Als ik ooit ergens paniek heb gezien was het daar wel.
Nu krijgen we de uitslag van het onderzoek te lezen en dan vraag ik me af, gelooft men nu werkelijk dat het volk achterlijk is?
Na de klap tegen de Naald was Karst duidelijk stervend of erger nog, al hersendood.
Nu komt het volgens het rapport heeft de betreffende marechaussee nog een behoorlijk gesprek gevoerd met de hersendode Karst.
Ja zo kom je in de belangstelling als doodgewone marechaussee, jammer dat ik er geen woord van geloof!
Karst heeft dit gedaan en we komen er nooit meer achter wat de man bezield heeft, want gesprekken als, "ik heb gehoord van" zijn al zo oud als de weg naar Kralingen en al net zo onbetrouwbaar, zo ook het zogenaamde gesprek van de marechaussee met stervende Karst.
Beste man het heeft je niet aan de broodnodige fantasie ontbroken.
Hier een paar citaten uit het bericht;
,,Willem-Alexander is een fascist, hij is een racist en ik wist dat de Koningin hier zou komen."
,,Ik vroeg hoe hij heette. Ik hoorde hem iets als Karsten zeggen. Ik vroeg of hij een paspoort of iets dergelijks bij zich had. Ik hoorde hem zeggen: Ja. Ik hoorde (collega) vragen: waar, in het dashboardkastje? Ik hoorde de man zeggen. Ja.
Hierop probeerde ik zo goed en zo kwaad als het ging vragen te stellen in het Duits. Ik vroeg aan hem in de Duitse taal wat er gebeurd is. (…) ,,Ik hoorde hem zeggen: De koningin, de koningin."

"Zo gaat het nog een poosje door"

Sorry het ontbreekt er alleen nog aan dat zij samen gezellig een pilsje hebben gedronken.
Dag marechaussee, de groeten thuis!

Link naar het artikel

Geen opmerkingen: