welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, maart 13, 2009

Slimme Medelanders

"of domme Nederlanders"

"Enorme fraude met kinderbijslag."

Marokkanen en Turken massaal frauderen met kinderbijslag.
Nu daar verbaas ik me echt over, als Nederlander krijg je nog niet de kans om de staat voor een eurie op te lichten, maar van de Turkse gezinnen ziet 54% kans om de staat op te lichten en van de Marokkaanse gezinnen is dat 31%.
En U vind het vreemd dat de aanhang van Wilders gestaag stijgt?

Maar er gloort hoop het SVB heeft net als in 2000 beloofd strenger op te gaan treden.
Let wel "beloofd", er wordt in dat land zo veel beloofd. De enige oplossing is het a sociale tuig terug sturen naar het land van herkomst.
Geert, kom er maar in jongen, het wordt je zo wel erg makkelijk gemaakt.

Link naar het ARTIKEL

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik krijg na al die jaren het vermoeden dat personen van uitkerings instantie,s veel geld in eigen zak stoppen?
In de jaren 1970 heb ik eens een poging ondernomen om een Surinamer zijn uitkeringen te laten stoppen "Lees goed uitkeringen"
Donderdags kwam deze man niet op het werk!
(hij was de andere dagen aanwezig)
Dan had hij het druk met het ophalen van zijn sociale uitkeringen!
Hij ging naar Haarlem-Utrecht- en Rotterdam!
Toen wij er de instantie,s er over opbelde ,kregen wij als antwoord dat wij ons daar niet mee moesten bemoeien dat zijn julie zaken niet werd er doodleuk gezegt !
En daar konden wij het mee doen.

Groetjes. Een belasting betaler met moordadige gedachten.

Anoniem zei

Als ik het zo uitrekend komt deze Surinamer aan een behoorlijk weekloon!
3maal F 900.-=2700 gulden uitkering
1weekloon F 1200 gulden
Dat is F 2900.- gulden.
Dan is deze Surinamer heel slim geweest!
Nu weet ik hoe wij aan onze naam in het buiteland komen? (DOMME KAAS KOPPEN)
Leve ons inteligente kabinet!

Anoniem zei

Sorry:
Ik bedoelde Maandloon