welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, juli 07, 2006

Daar ikke weer

Dat is ff lang geleden, maar je ziet alles komt gewoon weer op zijn of haar pootjes terecht. Even een korte samenvatting over de afgelopen tijd. Heb het erg druk gehad, wist u al want u miste de dagelijkse onzin van opa Jan. Druk in die zin dat veel gebeurtenissen hebben plaats gevonden die vaak negatief waren, bij voorbeeld het gehannis in de politiek waar dus nu echt mijn pantalon van op de hielen hangt. in het bijzonder van de regeergeilheid van sommige partijen en als er 1 is wiens face i can't stand anymore is het wel deze.
Verders ( ja ja ik heb ook capsones) ben op het ogenblik docent informatica bij een gemeentelijke instelling t.b.v. 55 plussers. Leuk maar veeleisend. Gek na jaren weer eens vakantie van school te hebben.
Bovendien heb ik sinds kort iemand via internet ontmoet, die mij door een simpele computervraag zeer na is gekomen. Niet alleen door haar vraag maar meer zoals zij als "mens" door het leven gaat. het is dan ook meer als de moeite waard eens een bezoek aan haar site brengen, hier een foto van haar.
klik hier en u kunt alles lezen, meemaken.http://members.lycos.nl/gambia2005/Waaruit blijkt dat het leven ondanks veel negatieve dingen ook erg veel mooie dingen voor ons in petto heeft.
Beloof niet meer zolang weg te blijven maar soms is ook opa wel eens moe van veel dingen. Prettig weekeinde, prettige vakantie en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. (lol)

1 opmerking:

IngKey zei

Ojee, ik heb concurrentie!? ;-)