welkom

Welkom bij opa Jan

vrijdag, januari 18, 2013

Waterweg Wonen

Geachte heer, mevrouw, ondergetekende J.M. de Wit, Lissabonweg 193 3137LE Vlaardingen maakte deze morgen het volgende mee, na het uitlaten van de hond en de scootmobiel in de daarvoor bestemde ruimte te hebben geplaatst, wilde ik met de lift naar de 4e verdieping. Helaas pindakaas, lift is kapot, kaduk, buiten dienst, kan wel ff duren volgens de aanwezige monteur. Aangezien ik door mijn handicap geen trappen kan lopen, dacht ik handig te zijn door gebruik te maken van de lift van het 7 hoog gedeelte, mooi mis, want deze lift was men aan het testen! Ik en met mij vele anderen vinden dit een geweldig staaltje van coördineren, 145 gezinnen maken gebruik van deze liften, als er één kapot is ga je de andere toch niet testen? Rijst bij mij de vraag waarom test U zo veel, dit is nu al de zoveelste keer in een paar maanden, volgens de monteur omdat er een stukje aangebouwd is. Waarom zijn de liften dan getest voordat het stukje er aangebouwd is? Moet volgende week als de liften opnieuw bekleed worden er opnieuw getest worden? Al met al heb ik beneden in de hal 55 minuten kou zitten lijden voordat (met medewerking van de monteur) ik gebruik mocht maken van een kapotte lift die halverwege nog bleef hangen ook, hetgeen een uitermate vervelende ervaring is kan ik u verzekeren. Sinds de deuren van de liften veranderd zijn in deze schuifdeuren is het één en al ellende wat de klok slaat. U doet wel voorkomen dat alles vernieuwd word, maar er is een oud gezegde; "Zet geen nieuwe lap op een oud kleed" dit geldt zeker voor onze liften, Hoe mooi u ze ook maakt het blijven liften van 44 jaar oud! Hartelijk dank voor het lezen van deze klacht die volgens mij wel een "gele kaart" waardig is door geen toezicht aanwezig te laten zijn vanuit WaWo. Vriendelijk groetend Jan de Wit